måndag

Snirkel

Det är ju viktigt med lite kitsch på ballkongen. Det hör liksom till att något ska vara nästan lite för mycket. Helst i grälla färger för att det ska ge tydliga signaler om att nu är det sommar - kolla va wild & crazy jag är!
Och i år följs förra årets chockrosa plastkruka upp med en likadan fast svart. Inte så wild kanske men ändå lite annorlunda. Den här hade dock en helt annan prisbild än den förra. Jag fick hosta upp med 40 kronor på Myrorna i Sundbyberg. Fast då är den också storleken större.

Tyvärr gick den rosa sönder innan jag hann få in den förra året. Slarv av mig helt enkelt. Men jag tänker ändå satsa på något yvigt i bägge dessa så hoppas jag att den står hela denna sommar också. Nästa helg hoppas jag blir helt utan snö och kanske, kanske kan jag så smått påbörja möbleringen av ballkongen då. Fortsättning följer helt säkert.




3 kommentarer:

Läs mer